? ??????????????Crazy Monkey? ????? ?? ???Rating: 4.4 (507 Ratings)??9 Grabs Today. 41016 Total Grabs. ???
???Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Life Is an Art? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??5 Grabs Today. 4826 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Hollister BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Jumaat, 11 Disember 2009

Sebuah Persahabatan Terlerai



Apa erti persahabatan yang sebenar-benar dikau fahami dan maksudkan? Adakah kawan ni seperti bola bila tak dapat kejar bila dah dapat disepak,pernahkah dikau faham perasaan seorang sahabat yang ikhlas bersahabat dengan mu? pernah kamu terfikir adakah kamu ni kawan yang sama ikhlas macam sahabat mu itu? Pernahkah Kamu menjaga hati sahabatmu seperti mana kamu menjaga hatimu sendiri walaupun seketika?

Tiada guna kalau ada kawan yang tidak menjaga hati seorang kawan tiada guna berkawan dengan orang yang biadap dalam persahabatan,apalah erti persahabatan andai diri rasa terhina.

Sahabat jangan engkau mudah lupa walaupun berjaya,aku pasti kau singkirkan jua,biarlah aku menjarakkan diri dengan mu wahai sang sahabat,Aku tidak layak untuk berkawan dengan orang yang terlalu biadap bila berbicara dengan ku,aku rela tiada
sahabat dari ada sepertimu sahabat.

Sahabat maafkan aku kerna tak dapat berkawan seperti apa yang engkau mahukan,aku ada prinsip dan pendirian aku sendiri setelah apa yang engkau buatkan padaku langsung kau tak pernah jaga hati kawan.

Luahan Hatiku...

0 ulasan: