? ??????????????Crazy Monkey? ????? ?? ???Rating: 4.4 (507 Ratings)??9 Grabs Today. 41016 Total Grabs. ???
???Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Life Is an Art? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??5 Grabs Today. 4826 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Hollister BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Isnin, 14 Disember 2009

Keje Tak Selaku!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aku baru dapat email dari kawan ibu aku..bace arh kat bawah..memang 'power'..

Setelah menetap selama setahun di Kemaman aku mula merasakan kadang2 cuaca waktu malam dibilik rehat rumah ku agak panas juga..Melalui seorang kawan baik aku belilah kipas ceiling dan syarikat penghantaran telah mengupah saorang wireman Bangla untuk memasang kipas saya itu..

Saya lampirkan untuk tatapan tuan2 cik2 dan puan2 workmanshipnya yang sungguh hebat ini..Memang masih belum ada anak Malaysia yang sehebat ini..

Tengoklah sendiri kehebatan wireman ini..



Pe macam..Ade brand???huhuhu..cari maut kerr ape haa....

0 ulasan: