? ??????????????Crazy Monkey? ????? ?? ???Rating: 4.4 (507 Ratings)??9 Grabs Today. 41016 Total Grabs. ???
???Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Life Is an Art? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??5 Grabs Today. 4826 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Hollister BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Jumaat, 18 Disember 2009

@--->----Azam Baru??

Selamat Tahun Baru, Muharram 1431H

Sempena tahun baru ni, saya berniat nak melakukan perubahan yang besar dalam hidup ni. Saya percaya semua orang pun ada pasang azam baru walaupun sebenarnya azam tahun lepas pun masih ada yang tak tercapai. Betul tak?hehe.. Adatlah tu.. Segala-galanya Allah yang menentukan. Semangat saya berkobar-kobar setelah membaca sebuah buku bertajuk "Kuasa Hijrah Kuasa untuk Berubah" karangan Dato' Dr. Fadzilah Kamsah dan Ahmad Fadzli Yusof. Buku ni memang best dan saya rasa semua orang patut kena ada buku ni (khususnya kepada siapa2 yang benar2 inginkan kejayaan dalam hidup dia).

Sempena tahun baru ni, saya memasang niat atau azam untuk ke arah hidup yang lebih baik seperti yang orang lain inginkan. Sebenarnya ada satu benda/perkara yang saya betul2 ingin buat. Rasa meronta2 sangat nak lakukan dan dah lama saya fikirkan. Tapi selalu tertangguh atas sebab2 tertentu. Dan mungkin juga hati ni masih belum terbuka dan bercampur pula dengan perasaan takut, tak yakin pada diri sendiri, tanggapan org terhadap saya dan mcm2 lagi..

Hanya ada 2 perkara yang paling saya inginkan buat masa ini. Saya percaya dengan kata2: Usaha + Doa + Tawakal = Kejayaan. Di samping tu kena banyak buat amal kebajikan dan perkara yang diredhai. Saya amat berharap semoga Allah memberi kekuatan kepada saya untuk meneruskan azam yang baru ini sempena tahun baru, 1431H/2010..

0 ulasan: